PDA

View Full Version : Lookie what I got


LonestarROB
10-21-2001, 10:07 AM
http://www.danburymintsports.com/images/uploads/bb201313.jpg

http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/201855.jpg http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/198102.jpg

http://images.bestbuy.com/homepage/images/giftcardw220h220.jpg

hehehe.......Todays my Birthday i/expressions/face-icon-small-happy.gif i/expressions/face-icon-small-happy.gif The big 24. Damn i'm getting old. i/expressions/face-icon-small-wink.gif

MFFL
10-21-2001, 11:19 AM
Ya pup i/expressions/face-icon-small-smile.gif

I'm hitting the big four O this year.

MFFL
10-21-2001, 11:19 AM
Cool stadium BTW

Happy Birthday Rob!

djb
10-21-2001, 12:25 PM
i/expressions/face-icon-small-smile.gifi/expressions/face-icon-small-smile.gifi/expressions/face-icon-small-smile.gif HAPPY B-DAY ROB!! i/expressions/face-icon-small-smile.gifi/expressions/face-icon-small-smile.gifi/expressions/face-icon-small-smile.gif

Murphy3
10-21-2001, 12:42 PM
dang, you are old..same age as me

happy b-day.
i'll see what i can do about bringing you a mavs title this year

LonestarROB
10-21-2001, 01:12 PM
Thanks guys i/expressions/face-icon-small-smile.gif .

I'm gonna hold you to that one Murph i/expressions/face-icon-small-wink.gif .

Murphy3
10-22-2001, 05:22 PM
how do you like pro skater 3?..i like it ok..got it awhile back...been getting alot of games recently...a friend of mine works at blockbuster, so he gets the used ones cheap.
got the new ncaa football..the new madden football, 3 or 4 racing games..can't remember what's what...nhl 2001 ...

LonestarROB
10-22-2001, 05:37 PM
<< how do you like pro skater 3?..i like it ok..got it awhile back...been getting alot of games recently...a friend of mine works at blockbuster, so he gets the used ones cheap.
got the new ncaa football..the new madden football, 3 or 4 racing games..can't remember what's what...nhl 2001 ... >>



Dude, Tony Hawk 3 ain't even out yet. Not till the 1st.

Mavinator
10-22-2001, 07:36 PM
Happy birthday, Rob, you old fart. You can still play basketball at your age?

LonestarROB
10-22-2001, 07:50 PM
Thanks Mav i/expressions/face-icon-small-smile.gif . Of course I can still play b ball. Not on the level of Kobe anymore though i/expressions/face-icon-small-wink.gif .

Fidel
10-22-2001, 08:35 PM
Happy Birthday Rob,
man youre not old, I AM OLD, Im 26 i/expressions/face-icon-small-shocked.gif
hehe
cool games btw, Tony Hawk 3 will be great.

MavsFanFinley
10-22-2001, 09:52 PM
Happy Birthday Rob!

Im older than you by a year Rob! I sure as hell ain't old either. i/expressions/face-icon-small-wink.gif

LonestarROB
10-22-2001, 10:38 PM
Thanks Fidel, MavsFan. i/expressions/face-icon-small-smile.gif

djb
10-22-2001, 10:41 PM
Bunch of old fogies.. i/expressions/face-icon-small-wink.gif I turned 22 last month i/expressions/face-icon-small-cool.gif

LonestarROB
10-22-2001, 10:42 PM
Happy belated b-day DJ. i/expressions/face-icon-small-smile.gif

Murphy3
10-23-2001, 10:34 AM
i'm not quite as in touch with what's what in the gaming industry as you.. it must be a different game...sorry about that.

Smiles
10-24-2001, 01:29 AM
i/expressions/face-icon-small-smile.gif Happy Birthday to you, Rob!!! *singing* i/expressions/face-icon-small-smile.gif I hope you seek out some awesome adventures this year.
I'll be 25 next month. It's not SO old, really. Although, I have had to come to terms with the fact that I will not be a child prodigy after all. i/expressions/face-icon-small-wink.gif

Flying Tiger
10-31-2001, 05:32 PM
Dang...you guys are old!

LonestarROB
10-31-2001, 07:17 PM
I'm young at heart though i/expressions/face-icon-small-happy.gif .